ย 
  • Bieke Derdeyn

Mag het een kilootje meer zijn?

Het lijkt voor veel mensen een luxeprobleem, maar een (te) laag lichaamsgewicht hebben is niet altijd iets waarvoor je zelf hebt gekozen. Voel je je ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐˜ ๐—ด๐—ฒ๐—น๐˜‚๐—ธ๐—ธ๐—ถ๐—ด bij je lage gewicht dan is het jouw goed recht om daar iets aan te doen.


Om bij te komen moet je je ๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐—ฟ๐—ด๐—ถ๐—ฒ ๐—ถ๐—ป๐—ป๐—ฎ๐—บ๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ต๐—ผ๐—ด๐—ฒ๐—ป. Dat doe je door dagelijks meer calorieรซn te eten. Je doet dat ook best op een ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐˜๐˜„๐—ผ๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฒ๐—ป ๐—ด๐—ฒ๐˜‡๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ ๐—บ๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐—ฟ waarbij je je lichaam gaat voeden zodat je gezondheid op de lange termijn niet in het gedrang komt.


Je zal daarvoor ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐˜€๐—ฒ๐—พ๐˜‚๐—ฒ๐—ป๐˜ te werk moeten gaan. Hoe beter je eetpatroon ๐—ฏ๐—ถ๐—ท ๐—ท๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฎ๐˜€๐˜, hoe groter de garantie dat je die extra kiloโ€™s kan bijwinnen en kan behouden.



Wat zijn mogelijke redenen waarom iemand graag (terug) wil bijkomen?

  • ๐—Ÿ๐—ฎ๐—ป๐—ด๐—ฑ๐˜‚๐—ฟ๐—ถ๐—ด๐—ฒ ๐—ผ๐—ณ ๐—ฒ๐—ฟ๐—ป๐˜€๐˜๐—ถ๐—ด๐—ฒ ๐—น๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—บ๐—ฒ๐—น๐—ถ๐—ท๐—ธ๐—ฒ ๐—ผ๐—ณ ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฎ๐—น๐—ฒ ๐˜‡๐—ถ๐—ฒ๐—ธ๐˜๐—ฒ met slik- of kauwproblemen, verteringsproblemen zoals bij intoleranties, behandelingen of medicatie die de eetlust beรฏnvloeden maar ook aandoeningen als depressie of chronische stress.

  • ๐—š๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐˜๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—น๐—ฒ๐—ด om slanker te zijn en je wil graag een beetje reserve of wil je fitter of energieker voelen.

  • ๐—ฆ๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐˜€ die extra kracht en spieren willen opbouwen om beter te presteren.

  • ๐—ข๐˜‚๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜€๐—ฒ๐—ป die onbedoeld gewicht hebben verloren.


Voel je je onzeker over je gewicht of wil je graag proberen om wat gewicht bij te komen? Boek dan gerust een eerste afspraak in zodat we jouw situatie samen kunnen overlopen.

2 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven
ย